豆腐串串

Mrs. Cold - Kings of Convenience

春天就这样走啦

开始了昼长夜短

我们去骑车吧!

我们去唱歌吧!

sweetest:

这首歌曲来自挪威卑尔根New Acoustic组合Kings Of Convenience的第三张专辑。这是他们继2004年相隔五年后,于2009年再次发行的一张专辑。北欧温暖风袭来,听歌曲前奏就已经被秒杀。温暖的歌声伴着错综复杂的吉他,清新舒缓,淡淡的宣泄,简单纯粹,平静中的惆怅,独立民谣,直入心扉。

 

《Mrs Cold》歌词: 


Hey baby, Mrs. Cold 嘿宝贝,冰冷夫人
Acting so tough,
Didn't know you had it in you so be hurt at all
You waited too long 你已等待太久
You should've hook me, 你早就该勾引我
before I put my raincoat on 在我穿上雨衣前

OK I get it 好吧我懂了
OK can I see 好吧我知道
You were fronting because 你在前面是因为
You knew you'd find yourself vulnerable around me
你知道在我身边你就容易受伤害
OK I get it 好吧我懂了
OK I see 好吧我了解
You feel vulnerable around me 在我周围你就会变脆弱

Hey, baby 嘿宝贝
what's going on? 发生什么事了?
You lost control and you lost your tongue 你无法自制,你失语了
You lost me 你失去了我
Deaf in my ear
Nothing you can say is gonna change the way I feel
你的任何话都改变不了我的感觉

OK I get it
OK I see
You were fronting because
You knew you find yourself vulnerable around me

OK I get it
OK I see
I step too close to your boundaries 我靠你太近

You wanted nobody around to see 你不想周围的人看见
You feel vulnerable around me 靠近我你就变脆弱

Hey baby 嘿宝贝
What is love? 什么是爱呢
It was just a game 它就是场游戏
We're both playing and we can't get enough of
我们参与其中,我们无法满足
We're both playing and we can't get enough of
We're both playing and we can't get enough of

评论
热度(117)

© 豆腐串串 | Powered by LOFTER